La illaha il allah

Jag offrade saker och ting i detta liv för jag vill få det bästa i det nästa.
Ångest och ånger men de kommer att Inshallah löna sig till slut.
Vänner kommer och går men din familj är alltid dom som återstår.
Tänk på vad du säger och till vem du säger det.
Lita inte på någon , inte ens på människor som du har känt i 20 år ,till och med dom kan svika dig , det är lätt att begå misstag vi är alla männskliga.
Men du kan lita på din familj till 100% för du vet att dom alltid vill ditt bästa.
Jag älskar Allah och jag älskar Islam.
När Allâh älskar människor, testar han dem, och den som accepterar det vinner Allâh's behag och den som klagar tjänar Hans vrede.
Så va tacksamma för allting som sker och lär er av era och andras misstag.
La illaha il allah w Mohammad al rasul Allah, Subhanallah saker och ting förändras men vi måste lära oss att leva med det vi kan inte göra något annat än att säga Hamdullah och be Allah om hjälp och vägledning.
Må Allah hjälpa oss i detta och nästa liv ya rab - amin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0