Allahuakbar !

Årets ramadan har gått förbi så otroligt snabbt SubhanAllah ! ,
Hamdullah så har jag nu haft min slöja nästan en månad , seriöst det har varit min bästa månad på lääängee ! :)

Mycket bra grejer har hänt som jag är mycket tacksam över  plus så har jag uppmuntrat mina nära och kära att ta på sig slöja Inshallah så kommer dom också att ta på sig det.
Min kusin och faster har också tagit på sig slöja , min kusin tog på sig den typ 1 - 2 veckor före mig och hennes mamma  typ 1 dag efter mig. Skönt att man uppmuntrar varandra.

Hamdullah så känns de att jag lever rätt och att Allah är nöjd med mig.
Men jobbigt att man får frågor som tex: ''Var det ditt val eller någon annans'' - av en arabisk muslimsk man som är runt 45 år gammal som borde veta bättre :S .
Men roligt när man får kommentarer som tex: Du är så vacker med slöja , de passar dig , Mashallah 3aleke Allah yehdina ya rab osv :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0